Τα τελευταία χρόνια πολλοί καυστήρες έχουν σβήσει, είτε γιατί η συντήρηση τους ήταν αρκετά δαπανηρή, είτε γιατί "καίνε" πολύ καύσιμο.
Είναι όμως έτσι τα πράγματα ;
1. Ως αναφορά την συντήρηση του καυστήρα,
καλό θα είναι να μην αλλάζουμε τεχνικούς με γνώμονα την τιμή της εργασίας διότι η έκπληξη δεν θα αργήσει να έρθει.
Προτιμάμε πάντα τον τεχνικό που έρχεται μόνο για την εργασία που τον καλούμε και αν η συζήτηση πάει προς άλλη κατεύθυνση (πωλήσεις) καλό θα είναι να ζητήσουμε και μια δεύτερη γνώμη.
2. Ως αναφορά το πετρέλαιο,
ΜΕΤΡΑΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ με το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΤΡΟ το ύψος του, μέσα στη δεξαμενή, πριν και μετά την παράδοση.
ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ τους εξωτερικούς μετρητές στάθμης πετρελαίου των δεξαμενών μας.
ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ του πετρελαίου να είναι ζωηρό κόκκινο και όχι θολό.
ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ότι ένας τόνος είναι 1.200 λίτρα και όχι 1.000.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ στις περιπτώσεις που μας προτείνουν καθαρισμό της δεξαμενής. Κάνουμε γραπτή συμφωνία για τα λίτρα που θα αφαιρεθούν (και θα επιστραφούν). Το πότε θα πρέπει να γίνει αυτή η εργασία θα μας ενημερώσει ο συντηρητής.
Αν παραλάβουμε σωστά το καύσιμο, συντηρήσουμε σωστά τον καυστήρα μας και δουλέψουμε συνετά τον θερμοστάτη, δεν υπάρχει οικονομικότερη - αποδοτικότερη μέθοδος θέρμανσης (εκτός των περιπτώσεων που έχει γίνει λάθος διαστασιολόγηση του συστήματος).
Και ΦΥΣΙΚΑ σκέψου ότι οι παραπάνω εργασίες δεν μπορούν να γίνουν "δωρεάν".
Πως θα πληρωθεί ο άνθρωπος που θα τις εκτελέσει ;
Εσύ θα δούλευες χωρίς να πληρωθείς ;
Καλό και ζεστό χειμώνα.